tirsdag 6. april 2010

Analyse av en profil




Om ikke jeg har misforstått, så er det oppe og vedtatt at vi kvinner har en tendens til å være veldig, veldig gode på analyse av situasjoner, det du sier, det du skriver osv. Vi er så gode at jeg konkluderer med full forvirring til tider, for min egen del vel og merke. Det er ikke alltid til hjelp når jeg fra før er kritisk og stiller spørsmål ved nesten alt. Her kommer en egentlig seriøs analyse av en profil jeg i utganspunktet liker, men som jeg i løpet av ettermiddagen og kvelden har plukket fra hverandre. Til slutt har det egentlig blitt humoristisk, på egen bekostning.

Det blir som følger:
Alternative jenter = Kinky?
Jenter som er opptatt av likestilling = Gjør mye, både på jobb og hjemme, så han slipper å gjøre noe?
Er myk med meg = Ta mange hensyn til han (for mange)? Tåler han ikke kritikk?
Jenter som liker å lede = Kinky?
Veldig selvstendig = Sta og egen?
Usikker i sosiale situasjoner = Fobi?
Nokså beskyttende = Trang til å eie? Sjalu?

Over og ut ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar